100 dagar kvar.

Efter gårdagens rullskidepass (13 km) insåg jag att det är 100 kvar till Vasaloppet.
Alltså är det 94 dagar kvar tills jag kör Öppet spår. Galet...
Funderar på hur mycket skidträning man behöver ha i benen för att orka 90 km?
Jag har kört 12 mil rullskidor from. oktober till nu, och mer ska det bli.
Sen får jag ju hoppas på snön så att det blir riktig skidträning också.
Förra året när jag åkte Kortvasan (30 km) så hade jag 30 mil skidträning.
Men det var enbart på snö eftersom den kom så tidigt 2010.
Jag gjorde mitt första snöpass 2 december då, i år lär det dröja.
Men till dess så harvar vi runt på rullisarna.



Jacob Hård i sin snyggetröja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback