Ibland tar det skruv.

Pratade på jobbet.
-På måndag ska mannen och jag ut och äta eftersom vi varit ihop i 23 (!) år.
-Jaha och du roddar som vanligt, sa kollga B1.

Alltså, jag ser alltid till att bestämma restaurang eller konsert eller bio.
Förra året roddade jag 5 veckors semester i USA och vid hemkomsten var
jag beredd att flytta hemifrån. Tyckte väldigt illa om min familj...

Berättade om B1:s kommentar till mannen igår.
Idag när jag kom hem så upplyste han mig om att vi behövde hämta  biljetter på Ticnet,
-Du får kolla mailen...

Kollade upp vad han beställt:
Linda Lampenius och kören Anuna i Annedalskyrkan.



Och sen bestämde han att vi skulle äta på restaurang Da Vinci innan.

Konstaterar glatt:
Det går att lära gamla hundar sitta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback