Om ni undrar.

Anledningen till att jag har behållit samma karl i 23 år,
förutom att jag älskar honom "10 000 gånger mer än du kan säga",
så är det för att han får mig att skratta flera gånger om dagen.

Jag var fredagsfin med klänning och kalasbyxor, tjocka strumpbyxor alltså,
ni som inte växte upp på 70-talet vet väl inte att det heter så?

I tv-soffan till idol frågar han mig:
-Men Sofi, vem hjälpte dig i kalasbyxorna idag då?

När tjejerna var små så fick han alltid skaka i dom i kalasbyxorna
bara för att de skulle bli ordentligt uppdragna, det var det han syftade på.
Sen var han tvungen att försöka på mig men det gick så där...


Men skrattade gjorde vi, samtidigt som mellan L berättade om sina kalasbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback