Trött och hungrig

Körde en långrunda på 80 km, 5 kommuner lyckades vi få ihop, bra va?
Hade som vanligt alldeles för lite färdkost med mig.
Kaffe och 1 macka räcker inte långt, mer kolhydrater behövs.
Ska nog baka bullar och kakor och ha i fickorna på cykelturerna.
När vi kom hem sådär lagom trötta så lagade jag lammkotletter
med chevreost och ugnsrostade rotfrukter,
hur gott som helst, men det skulle varit mer mat.
Gick en sväng och var tokhungrig när vi kom igen.
Mannen åt upp fredagens pizzarester, jag gjorde mig en kopp välling!
Nu sitter jag i soffan och är hungrig igen, lite söndagsmys behövs.



Knäckemackor med fikonmarmelad och chevreost, såååååå gott!
Skulle kunna äta ett gäng till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback