Mardröm vändes till lycka.

Vaknade av att jag hade en mardröm med värsta scenariot:
 
Jag drömde att jag försov mig pga att telefonen inte ringde, den hade stängt av sig.
 
När jag insåg att det var en dröm så famlade jag efter telefonen för att kolla klockan.
 
Telefonen hade stängt av sig!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Som tur var så visade armbandsklockan bara 5:40 så det var ju ingen fara, men ändå.
Nu hade jag sån hjärtklappning så det var bara att stiga upp och äta frukost.
 
Varför drömmer jag sanndrömmar?
Det har jag gjort flera gånger och det är läskigt...
 
Idag tog jag bilen till jobbet, det kändes konstigt.
 
 
Det var inte speciellt varmt heller...
Däremot var det strålande sol hela dagen och vi var på utflykt till Kåsjön med alla 7 barnen.
Hittade en liten gräsplätt vid Viljansvik där det gick bra att bada och äta köttbullar.
Slutade redan klockan 12 så då skyndade jag mig hem.
Hann fixa en del och hämta lille A som varit på läger och kom hem hungrig.
 
Mannen och jag packade badkassen och drog till Hovås:
 
 
Snart är badsäsongen över men några eftermiddagar till ska nog hinnas med!
Förra året badade vi sista gången 1:a oktober, får se om det blir lika varmt i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback