Sista semesterdagen.

Nu är det bara helgen kvar sen börjar jag jobba igen.
Känns väl sådär men tur att jag har utejobb.
Fredagen skulle sugas ur ordentligt.
Började med att plocka vinbär hos en god vän som inte tar hand om sin trädgård...
Saft blev det, jättegott:
 
 
 
Det är ju så mycket OS på TV så det gäller att tajma all sysselsättning.
Men vi hade ju inte badat i havet på flera dagar så favoritön var ju tvungen att besökas:
 
 
Det kom en rolig snubbe paddlande förbi, bra balansträning?
 
 
Sen så vill jag minnas min semester så här:
 
 
skrattandes på en klippa och solen skiner från en klarblå himmel!
Innan kvällen var slut så hann vi med att umgås på en altan också:
 
 
Fick ju passa på när solen lyste och det INTE regnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback