Tiden går fort när man har roligt!

Förra veckan bara försvann.
Nya jobbet var skoj med trevliga kollegor.
Eftersom mannen hade semester hann vi göra en massa saker på kvällarna.
I fredags hade jag stämt träff med en gammal kompis.
Vi skulle hänga vid Hagabion och bara tjöta.
Hon är en av mina vänner som pratar lika mycket som mig,
vilket är helt otroligt.
Ni kan ju fatta hur mycket som blir sagt när vi ses en gång i halvåret.
Bäst vi satt där så kom en gammal kompis till henne,
han i sin tur hade med sig en kompis så då var vi plötsligt fyra runt bordet.
Grabbarna kunde snacka de också så vi pratade och garvade så mycket
så jag fick träningsvärk i munnen och magen.
Mannen i mitt liv kom in och hämtade mig strax efter 23, då var jag trött!
Lördagen och söndagen har spenderats vid havet, det var varmt och soligt
och jag känner nog att jag har hunnit bada ikapp.
 
 
 
Sen så har vi ju fått glädjas över ett OS-silver också:
 
 
Gött mos, som vi säger...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback