Vardagsroligt.

Fick uppmaning av min telefon att rensa lite för telefonminnet var snart fullt.
Jag försökte flytta över en del till minneskortet, det gick så där.
Sen rensade jag det som jag inte tyckte att jag behövde.
Färdig så fanns det massa utrymme både i telefonen och på minneskortet.
Sen ringde det, eller det surrade till lite granna.
Hoppsan var alla ringsignaler bortstädade, och all braig musik...
Stängde av telefonen och startade om den för att se om det dök upp nåt nytt.
Det gjorde det, så nu hittade jag ringsignalerna, men vilken skulle jag välja?
Hittade en funky som var lite cool.
Nu har jag skrattat varenda gång telefonen ringer för signalen gör mig så glad,
funk is da shit liksom.
Insåg härom dagen att det varit alldeles för lite funk i mitt liv det senaste,
måste se till att bli lite ändring på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback