En underbar fredag

Vaknade till -17 (MINUS SJUTTON), brrrr.
Anade detta när jag skogscyklat på torsdagskvällen i -14,
men jag trodde bara att det var -8 för jag kollade aldrig termometern.
Som tur var fick jag skjuts till jobbet av min bästa cykelbrorsa,
han tyckte synd om sin lillasyster i kylan så då blev det bil.
På förmiddagen var det soligt och kallt, vi gick ut och åkte vaxduk,
absolut det mest underskattade färdmedlet i pulkabacken, ever!
 
 
Sen var min kollega avundsjuk, så jag gick in och hon gick ut.
Inne fick jag ta hand om vår trötte minsting:
 
 
Han somnade på min mage och det var riktigt fredagsmys, underbart jobb jag har.
 
Kvällen avslutades med glöggparty på Hisingen med kära kollegorna:
 
 
Kan meddela att jag åt mest av allt, pepparkakor, lussebullar, ost och kex, kladdkaka,
skumtomtar, what ever...
Magen stod i fyra hörn när Sydvarts taxi levererade hem alla glada brudar, i säng 01:30...
 

Kommentarer
Anonym säger:

Det var verkligen supermysigt att ha er här!!

Svar: Vi hade ju hur kul som helst!
Propp

2012-12-09 | 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback