12 timmar kvar.

Ikväll kommer min stora prinsessa hem, stora M alltså.
Sist jag såg henne var i början av september, 4 månader sen.
Hon har varit i väg till Tanzania och upplevt världen.
Förstått att elektricitet 24 timmar om dygnet inte är någon
självklarhet. Inte ens om man bor i Dar es-Salaam,
Tanzanias största stad med 3 miljoner invånare.
Jag tror att hon lärt sig en hel del som jag inte kan också.

I alla fall ska vi fira hennes 20-årsdag imorgon.
Stort kalas och prinsesstårta som jag ska baka idag.
Ska se om jag fixar bullar också.
Kakor har vi sen jul så det räcker,
jag är bara glad att de blir uppätna.
Kom just på att jag inte har nån jäst,
får slänga på mig kläder och åka till ica som öppnar 7:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback