Mot nya längder.

Skidlängder alltså.
Söndag-söndag har jag åkt 72 km.
Eftersom jag ska åka 90 km i ett sträck om en månad så behövs det mycket mer.
Jag får se hur många mil det blir denna veckan.
Ikväll ska vi köra 1 timme minst.
I morgon är det vilodag, ska lämna in skidorna på slipning och sen gå på bio.
Onsdag och torsdag kväll harvar vi minst 1 timme i spåret.
På fredag slutar jag tidigt och har beställt sol på eftermiddagen,
tänkte åka 2 timmar på Chalmers golfbana.
I går var vi där och åkte 15 km och det var riktigt fint trots att spåren
inte är gjorda av maskin. Visst tittade det fram lite gräs emellanåt
men det blir ju inga repor under skidorna av gräs som det blir av grus...



Tänk om man fick åka i dessa spår...

Kommentarer
David säger:

Vilka härliga spår, det är för lite snö här för att kunna få sådana fina här så jag får åka på Mälaren md 5 cm snö

2012-01-30 | 09:00:09
Bloggadress: http://STC258
Propp säger:

Pappa, bilden är apselut snodd, sådär fina spår har inte vi heller.

2012-01-30 | 22:40:50
Bloggadress: http://propps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback