Usch på mig.

Inte bloggat sen i söndags, men fyttirackarn vad jag har haft att göra.
Jobb, gudstjänstplaneringar, körövning, årsmöten och skidåkning som tur är.

I onsdags slutade jag tidigt och hade tillgång till bil.
Jag packade in skidorna och körde ut till Hindås,
en undebar tur på 16 km fick jag ihop i ett riktigt vinterlandskap.
Jag körde även ut på ängarna där det var lite sämre spår men all träning är av godo.



Hemma i garaget har mannen i mitt liv fixat till ett vallabord:



Vårt snygge-utebord från Grythyttan har fått ny kostym!
Plastsäck, trasigt påslakan, sodaflaska, träslister och en liten mojäng som man trär
in i bindningen underifrån så att skidan hålls på plats.
Sen kan jag hålla på med klotsar, vallaväck, glider, tejp och gammelstrykjärnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback