Borttappad?

Jag tror att jag är hopplöst förlorad rakt ner i träningsträsket.
På mina hittills lite drygt två veckors semester har jag tränat 13 dagar,
galet men sant och hälosamt.
Eftersom jag varierar träningen så sliter det inte så mycket på kroppen.
Jogging, rullskidor, mountainbike och landsvägscykling,
i så där lagom doser.
Jogging och rullskidor brukar var 1 timme, medan cyklingen tar 1,5.
 
Nu ska vi packa husvagnen igen för några dagar neråt Skåneland.
Det första jag packar ihop är mina träningskläder, jag är ju inte klok.
Sen såg jag till att övertala mannen att vi ska ta med landsvägshojarna
istället för våra skogscyklar.
 
-Men det är ju bara platt i Skåne så det kommer ju gå fort.
 
Sen la jag till att det blir bra fikarundor på landet med små gårdsbutiker,
och sen kom jag på att min skogskarta i GPS:en inte funkar i Skåne.
 
Apropå GPS så blev min cykelbrorsa av med sin i skogen igår,
han letade kantareller och en kille gick förbi på grusvägen och snodde den.
De körde i fatt killen och muddrade honom, men då hade han slängt iväg den.
Usch och fy för sånt, nu ska jag se till att alltid ha uppsyn över min cykel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback