En solig söndag i Juli!

Men hjälp, det är redan Juli och sommaren har inte kommit på allvar ännu.
Cykelgänget skulle ut på långtur och det var utlovat regn 8-15 av både YR och SMHI.
Ha, vi lurade regnet, det kom 9:45 och slutade 12:45.
Trots att det inte regnade så länge så blev ju rötter och spänger såphala.
Jag körde i vält rejält tre gånger och tog det lite försiktigare än vad jag brukar,
lite kärring blir man när det gör ont.
 
 
Svullet och rött, kommer säkert ha en härlig blå nyans imorgon.
 
Efter lite middag och sömn i solstolen så är det nu friidrotts-EM på TV,
tillsammans med rabarberpaj så njuter jag.
 
 
Sen är det EM-final i fotboll ikväll, jag tror på Italien.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback