Hysteriskt

Näej, nu börjar campinglivet gå mig på nerverna.
Vi tänkte först stanna till på måndag men idag fredag drar vi vidare.
Det blir alltid så, vi planerar och sen får vi campingångest.
På camping finns det en viss kategori människor:
  • Bag-in-box pluffsiga 50+ med utvuxen blondering och konstiga solklänningar
  • Tjocka barn, och då menar jag TJOCKA, ständigt ätande på något
  • Ölstinna brunbrända karlar som cyklar till toan, helst med en öl i handen
Jag vet att jag generaliserar grovt, men det ser ut så här överallt.
Och grilloset sänker sig över husvagnarna på kvällarna.
Badviken som hör till campingen är nästan tom,
man solar hellre utanför sin vagn så man kan dricka öl samtidigt.
I Bohuslän får man inte fricampa så vi är tvingade att stå på camping.
Nästa vecka är planen att åka söderut, Skåne och Blekinge,
då tänker jag inte stå på camping, ångesten får vara slut nu.
 
Kollade tillbaka och insåg att jag skrev ett liknande inlägg förra året,
det kan du läsa HÄR
 

Kommentarer
Pandora säger:

Jag säger bara BÅT! :-)

Svar: Japp, när man nu får en!
Propp

2012-07-20 | 10:39:57
Bloggadress: http://pandorasask.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback