Lördagsaktiviteter

Eftersom mannen i mitt liv har beredsakp så får jag träna själv,
körde min 1,5 timmes runda på 1:24, bra tempo!
Alldeles fuktigt var det ute, så jag blev blöt både från insidan och utsidan.
Sen iväg för att köpa bromsdelar till min MTB.
På vägen kunde jag inte låta bli att fota detta ekipage:
 
 
De har cyklat från Prag till Oslo på några veckor.
Det verkade som att de gjorde det för att samla in pengar till sjuka barn,
men eftersom jag inte kan tjeckiska så var det lite svårt att läsa...
 
Hann fixa min rabarbersaft också:
 
 
Ska se om det finns billiga jordgubbar i veckan för då vill jag nog göra jordgubbssaft också.
 
Avslutade dagen med god grillning i Floda hos kära B2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback