Semestercykling.

Befinner mig på Örns camping strax utanför Kungshamn.
Cyklarna är med så vi drog ut på en runda på Soteleden som går precis förbi.
Man cyklar bla i ett gammalt stenbrott och det är skitroligt och mycket teknik.
Fastnade dock med min fina Cyklande tjejertröja och rev upp ett hål.
Jag brukar inte ha den när jag cyklar i skogen eftersom jag är lite rädd om den.
 
-Men varför har du den tröjan? frågar mannen.
-Jamen om jag möter nån annan cyklade tjej så måste vi ju känna igen varandra!
 
Sen gick leden på smala stigar på en ljunghed genom naturreservatet, hittade en fyr:
 
 
Snyggtröjan matchar himlen, men varför har jag hjälmen på?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Malin säger:

Härlig bild! Nu vill jag också ha semester:-)

Svar: Semester is da shit. Man borde ha mycket mer, arbetet tar liksom alldeles för mycket av min fritid!
Propp

2012-07-18 | 10:15:52
Bloggadress: http://viljamedv.wordpress.com
Marie säger:

Underbart med tröjan mot den blå himlen, men hjälmen matchar ju outfitten.
Men du får väl lära mannen ropa lite uppeggande :)

Svar: Ska påminna honom om det...
Propp

2012-07-18 | 10:18:46
Bloggadress: http://triathletrookie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback