Gårdagens runda.

Stämde träff med en tjej som jag träffat genom "Cyklande tjejer" på FB.
Hennes hemmastigar är i Änggården och där kan man köra mycket.
Det bjöds sol och värme och helt underbart cykelväder i Göteborg.
Fram och tillbaka på stigar, en del körde vi både upp och ned.
Downhillbanan körde vi 2 gånger och den var riktigt skoj.
Stigarna var torra och det gick lätt att ta sig över stenar och rötter.
Det var inte många gånger man behövde kliva av cykeln.
Eftersom C är en MTB-cyklist av rang så var jag dödstrött när hon
föreslog en sista gång uppför berget och ned igen.
Jag fick bita ihop rejält och det krävde mycket vatten.

På hemvägen fick jag punka på bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback