Hypokondriker?

Efter två intensiva veckor där hjärnan gått på högvarv,
så känns det som att jag landat...
... eller inte.
Sagt upp mig från jobbet och skrev på papper på det nya denna veckan.
Nya arbetsplatsen ligger 6,5 km bort, lagom cykelsträcka.
Men det är en hel del saker som inte ramlat på plats.
Bla så har jag haft yrsel de senaste veckorna,
kan inte riktigt säga när det kommer, helt plötsligt är det bara där.
Sen igår när jag var ute och cyklade så blödde jag näsblod,
knappast av ansträngning eftersom det var en lugn stigfinnarrunda.
Berättade detta på jobbet och kollegorna sa att det kanske var bra
om jag träffar en läkare.
Ringde om tid och vårdcentralen frågade om fästingbett och sånt.
Visst har jag plockat några fästingar det senaste men inte fått
några stora Borreliamärken.
Kollade även upp TBE-symptom och läste högt:
 
"Huvudvärk, yrsel och talrubblingar"
 

Sen skrattade vi så vi grät...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback