Sjukstatus och lejonpastiller!

Har haft en hemskt febrig natt, fyttirackarn för såna.
Var tvungen att byta plaskblöta lakan mitt i natten, INTE skoj.
Vid 8 tyckte jag att det fick räcka, då gick jag upp och slängde
alla lakan och örngott i tvättmaskinen.
Täcken och kuddar hängde jag ut på vädring.
Tänker duscha sen och krypa ner mellan nytvättade lakan och sova lite.
Tills allt är färdigt sitter jag i soffan och slötittar TV, surfar lite,
läser om Patrik Sjöberg och äter Lejonpastiller.
Finska tjäratabletter är såååå gott, fick en ask av min kära Tina,
hon vet att jag älskar dom så hon brukar köpa några paket
till mig när hon är i Finland. Och jag blir jätteglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback