Mitt livs misstag?

Kan va så att jag nyss har begått det...
Bokat flygbiljett till mellan L, till Rhodos i 2 veckor,
598 spänn tur och retur.
Stora M är ju där sen 1 månad tillbaka.
Hon skulle ju jobba som entertainer och värdinna för
ett danskt företag, sjunga och dansa och ta hand om gäster.
Men att jobba 9-23 och ständigt le mot alla gäster,
aldrig ledig trots att man ska vara det så gav hon upp.
Jobberbjudanden hade hon i massor, blond svensk tjej liksom...
Så nu jobbar hon som inkastare och servitris i Rhodos stad.
Syrrorna längtar efter varandra så det fick bli så,
trots att lillasyster inte skött sig så väl de senaste veckorna.
Storasyster hyr en lägenhet med extrasäng men utan kök!
Och lillasyster kunde få jobba lite hon också, bra tycker jag.
Sen är det ju en massa Landvetterpojkar där som kan beskydda henne.
När jag ringde till Stora M så fick jag prata med en av dom;

- Nu ser du till så att det inte händer mellan L något,
ta hand om henne och beskydda henne,
annars ska jag se till så du aldrig mer får jobba på vår förskola igen!
-OK, jag lovar!

Jaja, om 2 veckor får jag veta om det var ett smart drag eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback