Vilken natt!

Skjutsade mellan L till flyget igår, storasyster på Rhodos längtar.
Planet skulle gå 17:40 och det var en massa barnfamiljer i kön.
Vid 19 ringde min telefon:

-Det är nåt fel på planet så vi har fått gå av igen.

Under kvällen höll jag mig uppdaterad med avgångstid.
Klockan 22 kom så den slutgiltiga tiden, halv fyra, 03:30 alltså.
Jaja, hon kommer ju fram i alla fall.


Mitt i natten väcks vi av sms från stora M:



"Hej, hej! Jag har hittat mig en fotbollsspelare nu!
Fast han spelar för Syrianska så jag dissade honom!"

Pappa har försökt få stora M att hitta en fotbollsspelande pojkvän.
Allra helst i Blåvitt, det skulle liksom vara det optimala...
... för honom...

Kollar återigen flyginfo, mellan L kom iväg 03:45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback