Inomhusträning.

Skulle åkt rullisar med min cykelbrorsa men det började ösregna.
Hamnade på motionscykeln framför TV:n istället.
Det var länge sen jag satt på den, typ förra vintern, utomhus är ju bäst.
Testade att köra ett av programmen, Rolling,  i 30 minuter:
 
 
Upp och ner och upp och ner och lite upp igen, 3 minuter på varje stapel.
Sen finns det Moutain också, den verkar vara kul med stigningen.
Sen körde jag 30 minuter på slätrakan (Manual).
Hade bara tänkt att köra 30 + 10 medans jag tittade på "Secret Eater",
men sen kom "Aldrig mer tjock" och då blev jag motiverad att cykla på vill jag lova...
Sen gjorde jag den goda smoothien, nu med alla ingredienser, riktigt god,
men den blev väldigt tjock så jag spädde ut den med lite vatten så den gick att dricka.
 
 
Efteråt hade jag lite ont i mitt knä som jag slog i under rullisrundan för några veckor sen.
Man sitter väldigt annorlunda på motionscykeln jämfört med mina andra cyklar,
tror inte att sittställningen är optimal och den går inte att ställa in heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback