Cykling, igen!

Det slutade regna och det var nästan så att solen tittade fram klockan 15.
Fick en underbar tur i skogen, inte alls så blött som jag förväntat mig.
Letade OCH hittade nya stigar,
inte som i vanliga fall när bästa cykelbrorsan bara letar och inte hittar!
Hamnade dock i ett riktigt djupt hål, tom vattenflaskan hamnade under vatten.
Jag välte dock åt sidan och cykel-C hade inte kameran tillgänglig, men jag skrattade gott.
Sen tappade jag bakhjulet också, men då gick jag.
Hade glömt att efterdra när jag fick punka på senaste turen.
Men jag glömde att sätta på mig BH:n också, bara pulsbandet.
Det är mycket att hålla reda på, men jag kom ihåg att trampa i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback