Till L8

Fick ett meddelande om att mina vassa och roliga uppdateringar saknas här.
Lovade att bättre mig det närmaste men till dess bjuder jag på denna bild:
 
 
Det var genom L8 jag lärde känna min allra bästa cykelbrorsa H som lärt mig allt om cykling.
Bilden är tagen 21/4 2010 och jag hade kört MTB i 3 veckor och var tokfast.
Kamrat H:s cykel pajade så vi tjejer lämnades i skogen där vi bara hittade lite granna,
men vi hittade hem dock inte den vägen vi trodde vi skulle köra!
L8 var en rolig träningskamrat och förskollärarkollega som tog familj och flyttade till Falun i somras.
I veckan har hon åkt skidor på arbetstid med sina förskolebarn och jag är jätteavundsjuk.
Jag hoppas åka på träningsläger till Falun i vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback