Dresscode

Funderade lite igår kväll på hur folk klär sig på jobbet.
På mellan L:s skola såg jag 4 manliga lärare i kostym, coolt.
Sen frågade jag henne om det när vi kom hem, japp alla män har kostym.
 
-Inte som på min andra skola där min svenskalärare hade utsvängda jeans!
 
Funderade sen lite på mina egna jobbkläder.
Oftast har jag jeans med hål på knäna, inte för att det är snyggt utan för att det är så de slits.
Sitter ju massor på golvet och i sandlådan och på marken, sliter jättemycket på byxorna.
Jag har funderat ibland på vad föräldrar tycker men ännu så länge har ingen sagt något.
Idag ska vi ta foto på förskolan, outfit: hela jeans och blus, kanske ingen känner igen mig???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback