Goa vänner.

Skulle egentligen cyklat i geggamojja dag.
Men grabbarna gav sig iväg utan oss, husvagnsvisning kom emellan, hoppas på försäljning.
Mannen och jag tänkte ge oss ut på en egen runda, men då fick jag sms:
 
"Jag ska snart ut och gå med hunden, ska du hänga på?"
 
Eftersom det började regna lite mer så svarar jag naturligtvis JAPP, och bangar cyklingen.
Detta resulterade i 1 timmes promenad i riktigt ösregn, jag hade regnställ och gummistövlar, 
det hade inte Tommy...
Hunden var dock allra blötast efter att ständigt ha gjort avstickare in i den snåriga skogen,
stigen vi gick på var fylld med vattenhål, sådär skoj.
Men hur som helst kom jag hem ganska torr och väldigt glad.
Regnet har verkligen helande effekt på kropp och själ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback