Total cykellycka.

Idag lyckades jag äntligen med min första 30-runda. ( 30 km/h alltså)
 
 
Så här glad var jag när jag firade med öl och räkmackor i garaget.
Måste nog lägga in en bild till bara för det:
 
 
Två cykelpojkar kan göra underverk, men allra bästa cykelbrorsan hade annat för sig,
annars hade det nog gått liiiite fortare.
Dessa två tjatade nästan hål i huvudet på mig med:
 
"Håll rullen"
"Trampa på"
"Lite till orkar du, snart uppe"
"Snart nedför och vila"
"Tryck till nu då"
"Bra jobbat"
"Kom igen nu Sofi"
 
Och jag bet ihop, inför backarna tänkte jag att det var jag som skulle besegra backen, 
inte tvärtom.
Och inför de två värsta så var min enda tanke att jag absolut inte fick gå under 10 km/h.
En gång var jag nere på 9,8 och då var det bara att trycka på lite till.
Sen kunde jag ju ha valt en enklare runda, 36 km med 350 höjdmeter är inte att leka med.
Nästa mål är att hålla 30 km/h på en 50 km runda, men då får jag ta en flackare runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback