Sammanfattning 2013

Ok, 2013 blev väl inte riktigt som jag tänkt mig.
Livet kom liksom emellan och mycket tårar har det gråtits under året.
En skilsmässa har jag gått igenom och jag kom ut som en starkare människa.
Hittade kärleken igen på ett totalt oväntat håll, smidigt att bli kär i en av mina bästa vänner.
 
Kollade förra årets nyårslöften:
 
Jag ska vara snällare mot mig själv och inte ta livet så allvarligt.
 
Träna mer och roligare trots vad alla andra säger (skit på er).
 
Sluta stryka min mans skjortor, tycker det är på tiden att han lär sig.
 
Jag inser att jag lyckats ganska bra.
Jag har varit snällare mot mig själv och tänkt bara på mig själv många stunder.
Dock har jag insett att livet är ganska allvarligt men att jag kan styra mycket själv.
 
Jag tränade inte mer och det var absolut inte roligt att träna inför Vättern, bara jobbigt.
Genomförde trots allt min första och förhoppningsvis enda runda med mitt underbara
gäng, högersvängarna, på finfina 11:26. Klart nöjda eftersom vi var en sub 12 grupp.
Genomförde också en svensk klassiker, sjukt nöjd med det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback