Torsdag.

Inlägget igår blev ju lite fel, mindre tråkig onsdag skulle det vara, jag var en dag fel!
 
Idag är det min favoritmorgon, torsdagmorgon, sovmorgon, frukost i sängen.
Jag börjar inte förrän 9 och jag vet att dagen idag kan bli lite snurrig pga vikarier på jobbet.
Alltså ligger jag här i sängen och laddar, läser tidningen och surfar runt på nätet,
spelar Wordfeud (så ute enligt döttrarna) och Ruzzle.
Försöker hitta lite bra tips innan måndagens skidåkning mellan Sälen och Mora.
Det kan va så att mitt liv börjar igen på tisdag, hittlls känns det bara som jag jagat skidmil.
Men sen är det väl cykelmil jag ska jaga inför Vätternrundan.
Helt plötsligt har detta året delats in i olika cykler; skidor, cykling, simning och löpning.
Har jag kanske tagit mig vatten över huvudet när jag bestämde mig för att göra klassikern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback