Sammanfattning av 2012

Ja det är väl sånt som ska göras, men det verkar jobbigt.
Jag har genomfört ett Vasalopp, bytt arbetsplats och varit i Italien.
Varit ledsen och glad om vartannat, men mest glad, det finns så mycket att glädjas åt.
Fått en massa nya cykelvänner som jag tränat och haft skoj med.
Sen när jag summerar min träning så ser det helt OK ut:
 

Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern:

Totalt tid: 20025 min / 13d 21:44:30
Total sträcka: 4685,23 km
Antal träningspass: 255
Antal dagar med träning: 227 (62% av 366 dagar)
Snitt sträcka per vecka: 89,61 km (baserat på ca 52,3 passerade veckor)
Snitthastighet: 14,91 km/h
4:01 min/km
 
 
 
Jag hade som mål att i snitt träna 1 timme/dag alltså 366 timmar eller 21960 minuter,
det kom jag inte upp i pga olika anledningar. Största anledningen kallas sjukdom.
Nästa år ska jag se till att regga min jobbcykling också, det är 3 timmar/vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback