Cykelonsdag - light.

Höll på att skriva cykelfredag, men det är ju bara onsdag trots ledighet imorgon!
Jobbcyklingen var ljuvlig på morgonen:
 
 
Slutade tidigt och hade bestämt mig för lite cykelmek, typ kvinnor kan...
Kedja och kasett ska bytas innan Vättern så det var bara att hugga in.
Men fyttirackarn vad det satt, tog i så jag fick blodsmak men icke, det satt som berget.
Eftersom min syster har lärt mig att kvinnans bästa vän är 5-56 (bla) så sprutade jag på lite,
väntade en stund och sen behövde jag inte ens ta i.
 
 
Sen på med det nya, rent och fint var det i alla fall:
 
 
Sen fick styrlindan sig en omgång med Jiff, före och efter bild:
 
 
Nu är hojjen ren och fin och nyservad, får se hur fort det går med min nya sub-grupp i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback