Cykeluppsnoffsning (vilket himla bra ord förresten!)

Två veckor kvar till Vätternrundan, bävar med barnslig förtjusning.
I alla fall så var det dags att byta däck, inte en dag för tidigt, 500 mil har de rullat.
I förbifarten kan jag ödmjukt nämna att jag var snabbare än mannen...
Han hade köpt shims till mig,
såna där inlägg för att jag ska komma åt bromshandtagen när jag ligger i bocken.
Men man kan ju inte förvänta sig att de ska passa när han köpt dom på hat-cykelaffären.
 
 
Fick tom. min andra mekaniker att kolla på dom men han konstaterade bara att det var fel.
 
Cyklade till affären för att känna på nya däcken.
Inte riktigt PK att cykla racer med icke-SPD och ryggsäck med mjölk...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback