Cykling och mat, Italien is da shit...

Alltså, i Italien vill jag bo. Underbar cykling och absolut godaste maten ever.
Fredagen började jag cykla, gav upp efter några kilometer.
Ont i knät, sura lårmuskler och skavsår mellan benen gjorde att jag och Eva-Lena valde stranden.
Hann bada i havet och solbränna oss, fnissa lite och äta glass, en bra dag alltså.
När vårt cykelgäng kom tillbaka och hunnit bada och duscha och klockan hunnit bli 18 eller nåt,
då kom våra värsta cyklister inrullande på parkeringen.
Grabbarna som inte räds 3000 höjdmeter på en runda, de som aldrig väggar, eller stannar,
de som gärna rycker ifrån de urstarka österrikarna i 15% backarna:
 
 
Magnus och Christian, mina cykelhjältar, REEEEESPECT!
 
Sen blev det prisutdelning:
 
 
Fick medalj för "Jagvetintevad" men min rosa klädsel matchade mitt rosa dekolletage...
 
Sen var vi så trötta på hotellmaten så vi gick ut och åt istället, nästan allihopa:
 
 
Ojdå, glömde bilden på partypinglorna:
 
 
Sådär, nu är min Italienvecka till ända, lite vemodigt var det allt att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback