Söndagscykellycka.

Skulle ut på en lååååång MTB-tur runt Aspen och några sjöar till.
Började dock min dag med att åka buss och uppleva denna soluppgång:
 
 
Det var ett helt magiskt skimmer över himlen, lite sån där vanlig söndagslycka liksom.
Tyvärr lyckade jag inte ta en enda bild i skogen.
I alla fall så trodde vi att vi skulle bli 10-12 som skulle samlas.
När vi väl räknade ihop oss så var vi 21. CK Spurtkloss har vuxit betydligt må jag säga.
Jag bröt vid Lerum och tog vägen hem och landade ändå på 35 km, de andra fick ihop 42 till Landvetter.
Här är en absolut snodd bild och det är lite manfall...
 
 
Men det var sjukt skoj att vara så många som skrämmer iväg älgarna, kärlek till alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback