Underbar helg.

Inledde min helg med lite Spa:ande på S:t Jörgen.
Precis vad min kropp och själ behövde, total avkoppling.
Sen blev det finmiddag på restaurang FOND, alldeles ljuvlig mat i trevligt sällskap.
Sov gott i skön hotellsäng sen.
Lördagen tillbringade jag med detta fina sällskap:
 
 
Shopping och lunch på stan.
Hemma igen så tog jag mig en cykeltur innan jag landade i TV-soffan.
Hann baka lite filmjölkslimpa också, riktigt gott.
Somnade gott i sängen innan klockan 23, jaja somnade lite i soffan först...
Söndag morogn vaknade jag efter 8 timmars sömn, när hände det senast?
På med träningskläderna för en go powerwalk på kyrkogården.
Hade lovat mellan L croissanter till frukost, så det blev goefrukost tillsammans med henne.
Fick tvättstugetid och det var välbehövligt, städade lite mellan tvättstugerundorna.
Sen var det säsongspremiär för rullisarna.
Har en bra runda på drygt 1000 m på cykelbanan runt mitt hus och det blev 8 varv.
Gött att få det avklarat, kroppen mådde bra efteråt men jag glömde pulsbandet.
 
Söndagen avslutades med gomiddag med goda vänner.
Jag fick inflyttningsblomma också, hoppsan har visst bott här i 4 månader redan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback