Extraknäck på husvagnsmässan

Mellan L och jag ställer upp när kamrater i husvagnsbranschen kallar.
Torsdag till söndag slet vi och pratade med kunder, snygga var vi också:
 
 
Tittade ibland in till ett av våra supportande finansbolag, som också hade bjudmiddag på kvällen:
 
 
Jag hann inte titta på några andra husvagnar eller husbilar mer än de vi pratade oss varma för.
Men jag sprang på Petter Northugs bil i alla fall:
 
 
Och Citroën hade två minihusbilar:
 
 
Missade dock att ta bild från utsidan, men jag och mina cyklar får plats och det räcker.
 
Sen på fredagkvällen var det dags för nästa finansbolag att bjussa på middag:
 
 
Sen skulle vi vidare och glömde säga till taxichauffören att vi var 7, så tre töser fick åka i bakluckan:
 
 
Lördag morgon var ljuvlig och jag snörade på mig springskorna och drog en runda vid Vätterns strand:
 
 
Vackert så det knyter sig i magen, sådär lagom svenskt lyckligt alltså, jag begär inte så mycket!
 
 
Mellan L och hennes chef, min kära Ulle!
 
 
Man blir glad av all bjudmat och alla trevliga kunder.
 
 
Åt underbar Tapas på NEO, kan verkligen rekommenderas.
 
(Om ni undrar så sålde jag åtminstone 2 husvagnar, kanske 3, inte riktigt klart ännu.
Och tillsammans blev det nog 17 tror jag. Bra jobbat av oss alla!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback