Sammanfattning av april, maj och juni.

April bjöd på solsemester till Teneriffa med min käresta och fyra ungar, tre var mina.
 
 
Vi tog en cykeltur också, DOWNHILL och höll på att både svettas och frysa ihjäl och kissa på mig av rädsla:
 
 
Sen har jag hunnit åka lite båt också:

Varit på grym Håkan Hellström konsert med mina älskade ungar:
 
Sen har jag smitt storslagna planer med mitt cykelgäng Team Achtung Baby:

Tyvärr blev det ingen cykling i Danmark för mig då jag blev påkörd av en bil:
 
 
Inget brutet men rejäla skrapsår på ena skinkan. Nu har jag varit hemma i två veckor lite mörbultad.
På måndag börjar semestern och då blir det nog lite bättre med bloggandet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback